Ob razkritju uvodnih etap Dirke po Franciji 2025 je bil marsikdo razočaran nad odsotnostjo tlakovcev Pariz-Roubaixa, ki so od štarta oddaljeni le 40 kilometrov. Thierry Gouvenou navijače miri, da bodo tlakovci v prihodnje še vedno del Dirke po Franciji, a ne v naslednjih dveh letih.
“Nismo se počutili dovolj nore, da bi kolesarje že prvi dan postavili na tlakovce,” se je na kritike navijačev odzval Thierry Gouvenou.
Francoz, ki skrbi za načrtovanje trase francoske pentlje, je pojasnil, da so tlakovci na severnem delu regije, kar pomeni, da bi jih bilo mogoče umestiti zgolj v prvo etapo. Začeti dirko na enem izmed najtežjih terenov v Franciji pa se jim ni zdelo niti smiselno, niti varno.
“Idejo o tlakovcih smo hitro opustili. Se pa bodo zagotovo vrnili, a ne v letu 2025,” je povedal Gouvenou, ki je delček severnega pekla na Dirko po Franciji nazadnje vključil leta 2022, vsi pa dobro vemo, kako se je etapa razvila takrat.
Prve etape leta 2025 bodo tako, vsaj na papirju, precej bolj mirne in varne, kot bi bile z vključitvijo tlakovcev. Vse skupaj se bo začelo z ravninsko etapo, v prihodnjih dveh dneh pa bodo v ospredju eksplozivni kolesarji.
Kljub nekaterim kritikam in nezadovoljstvu gledalcev mnogi vseeno pozdravljajo trezno odločitev organizatorja. Med njimi so predvsem kolesarji, ki poudarjajo, da je uvod v dirko že tako ali tako zahteven in nervozen, dodani tlakovci pa bi vse skupaj le še otežili.
Že ob razkritju trase prihodnje Dirke po Franciji smo lahko slišali številne kritike kolesarjev na vključitev makadama v dirko. Kolesarje skrbi predvsem, da bi zaradi tehničnih težav ali nesrečnega padca na makadamu ostali brez možnosti za zmago. Med kritiki sta bila tudi Tadej Pogačar in Matej Mohorič.