Vedno več ekip in njihovih sponzorjev se odloča za prodajo rabljenih koles. Na ta način si vsaj delno povrnejo stroške, kolesarski navdušenci pa dobijo priložnost voziti kolo svojih junakov.
Italijansko podjetje Bike-Room, ki se ukvarja s prodajo rabljenih koles, je na novo zagnalo spletno stran, kjer je bilo v preteklosti že mogoče kupiti kolesa Cofidisa, EF Education-EasyPosta in UAE Emiratesov.
Zagon nove spletne strani pa so obeležili z razširitvijo ponudbe. Kolesarski navdušenci lahko kupijo Pinarello Dogmo F12, ki ga jo je leta 2019 vozil Tao Geoghegan Hart (Ineos Grenadiers) ali pa Wilier Zero SLR, ki ga je med svojim časom pri Astani vozil Omar Fraile. Kupite lahko tudi kronometrsko kolo Bianchi Aquila CV 2021, ki ga je v lanski sezoni uporabljal Simon Yates (BikeExchange).
Spletna trgovina torej ponuja pester nabor nekdanjih koles profesionalcev. Na njih je jasno nameščena najboljša oprema, poleg tega pa z nakupom dobite garancijo, da kupujete redno profesionalno servisirano kolo, kar je ob nakupu rabljenih koles prava redkost.
Kolesa imajo precejšen cenovni razpon. Najcenejša, ki se razprodajajo precej hitro, so BikeExchange-Jaycova Bianchi kolesa, za katera je potrebno odšteti 6.000 €. Cene se nato razlikujejo od kolesa do kolesa, pri čemer najvišjo dosega BMC ekipe AG2R Citroen, ki ga je v lanski sezoni vozil Gijs Van Hoecke. Po njegovem nakupu boste lažji za 9.750 €.

Bike-Room za vsa kolesa garantira, da so pristna in resnično uporabljena s strani kolesarjev. Doda jim tako imenovan ‘certifikat uporabe’, s katerim jamči, da resnično kupujete to, kar plačujete.
Prodaja rabljenih koles ekip je v zadnjih letih postala precej popularna metoda pokrivanja stroškov. V preteklosti je bilo na dražbi mogoče kupiti že kolesa Jumbo-Visme, Caje-Rural in EF Education-EasyPosta. Svoje kolo je pred časom na dražbo postavil tudi Tadej Pogačar, ki pa s prodajo zbira sredstva za dobrodelne namene.
Ekipe vsako leto v uporabo prejmejo nekaj deset oziroma sto koles, katerih po uporabi ne potrebujejo več. Ta se v večini vrnejo proizvajalcu, v lasti pa se zadržijo le kolesa, ki so bila udeležena pri pomembnih zmagah. Ta v last dobi kolesar ali pa najdejo pot v muzej. Pogosto pa so tudi razstavljena v štabu ekipe ali proizvajalca. A to gre za le peščico koles vsako leto, vsa ostala pa se znajdejo na prodajnih policah in tako skrbijo za povrnitev dela stroška.