Glavna tema kolesarskega sveta v teh dneh je zagotovo potencialna združitev Jumbo-Visme in Soudal-Quick Stepa. O tej temi je na svojem podkastu spregovoril tudi Geraint Thomas, ki v združitvi ne vidi nobenega smisla.
Mnogi navijači niso navdušeni nad idejo, da bi se dve izmed največjih ekip združili pod eno streho. Poudarjajo, da bi bilo to slabo za šport, saj bi bila polarizacija talentov prevelika.
Ne prepriča jih niti dejstvo, da bi Jumbo-Visma potrebovala večji proračun za boj z Ineos Grenadiersi in UAE Emiratesi. Letos so namreč osvojili vse tri Grand Toure, zato se zdi, da z bogatejšimi ekipami tekmujejo precej uspešno.
Med skeptike se uvršča tudi Geraint Thomas. Britanec ne razume, zakaj bi se ekipi združili, saj jima gre vsaki posebej precej dobro, hkrati pa bi združitev pripeljala tudi do velikega konflikta med zvezdniki ekip.
“Rekel bom le, da Remco sovraži Jumbo in Jumbo sovraži Remca. To ne bo delovalo, kajne? Razen če se odločijo za povsem različne programe,” je novice iz karavane predstavil Thomas.
“Slišati bi morali, kaj Roglič pravi o Remcu. Ne želim začeti govoric ali kaj takega. Samo povem. Sprašujem se le, zakaj bi Jumbo to želel? Osvojili so tri Grand Toure.”
Luke Rowe, ki s Thomasom gosti podkast Watts Occuring je povedal, da je najverjetnejši razlog za združitev izguba Jumba kot sponzorja. Nizozemska ekipa brez enega izmed imenski pokroviteljev ostane po koncu sezone 2024.
“Ampak veš, kaj meni to pove? Gre za žalostno stanje kolesarstva, če ekipa kot je Jumbo-Visma ne more dobiti novega imenskega sponzorja,” je povedal Rowe, ki verjame, da bi najuspešnejša ekipa sezone morala brez težav najti novega sponzorja.
Thomas se strinja s klubskim kolegom in poudarja, da Nizozemci prav velikega povečanja proračuna ne potrebujejo. Četudi niso najbogatejša ekipa, jim finančno gotovo ne gre slabo.
“Ne vem, kakšen proračun imamo mi, a obstajajo omejitve. Pri Skyu bi lahko imeli več, če bi želeli. Veliko je bilo povedano o proračunu v zadnjih letih, a preprosto je reči, da ima Ineos največji proračun. Potem pa oni rečejo ‘Da, gre nam dobro, ampak imamo majhen proračun’. Če imaš Wouta van Aerta, Primoža Rogliča, Jonasa Vingegaarda, Seppa Kussa in Dylana van Baarleja, potem imaš nekaj denarja na banki.”
Gostitelja podkasta sta se obregnila tudi ob preveliko število kolesarjev in osebja, do katerega bi prišlo ob morebitni združitvi. Pod pogodbo bi bilo 50 kolesarjev, kar pomeni, da bi 20 kolesarjev moralo najti novo sredino.
“Imeli bi 20 kolesarjev preveč, torej bi izbrali najcenejših 20 pogodb in jih izplačali. 20 kolesarjev bi bilo torej plačanih, da ne bi več kolesarilo oziroma si najde novo ekipo,” je povedal Rowe.
“Zagotovo mora biti v takih ekipah boljše načrtovanje in predvidevanje od le nenadne združitve in izplačila 20 kolesarjev. To je veliko denarja, ki bi šel v nič. In koliko ljudi bi izgubilo službo?”
Z Rowom se strinja tudi Thomas, ki ga skrbi za osebje v ekipi. Tega bi bilo nenadoma mnogo preveč in tudi oni bi bili prisiljeni v iskanje novih ekip.
“Torej boš imel 24 soigneurjev v ekipi? Veliko fantov bi bilo odpuščenih, kar bi bilo žalostno videti,” je še dodal Thomas.