Pred Boro-hansgrohe so finančno plodna leta, saj je v lastniško shemo vstopil Red Bull. To se že pozna pri gradnji ekipe, saj ima nemško moštvo na radarju številne kolesarje, hkrati pa želijo na krovu zadržati vse glavne akterje preteklih let. Tako so tik pred podaljšanjem pogodbe z Aleksandrom Vlasovom.
V karavani se rojeva nova ‘superekipa’. Bora-hansgrohe je v letošnji sezoni dobila zajetno finančno injekcijo Red Bulla, ki je v zelen dres že spravila Primoža Rogliča, kmalu pa bi se mu lahko pridružili še nekateri talentirani kolesarji.
Na vidiku številna podaljšanja pogodb
Še preden se bodo Nemci lotili gradnje nove ekipe, želijo poskrbeti, da v svojih vrstah zadržijo vse najbolj vidne igralce minulih sezon.
Po poročanju portala GCN naj bi tako že sklenili (ustni) dogovor za 3-letno podaljšanje pogodbe z Aleksandrom Vlasovom, ki bo član ekipe ostal vsaj do leta 2027. Rusu se pogodba v letošnji sezoni izteče, zato pri Bori-hansgrohe ne želijo tvegati s predolgim pogajanjem.
Podobno usodo pišeta tudi Jai Hindley in Lennard Kamna, ki sta na radarju nekaterih ekip, a naj bi si želela ostanka v ekipi. Tega si želi tudi nemška ekipa in vprašanje naj bi bilo le, če bodo uspeli najti skupni jezik in se dogovoriti za znesek, za katerega kolesarja menita, da ga zaslužita.
Krepitev moštva ena izmed prioritet
S prihodom Primoža Rogliča so se apetiti ekipe močno dvignili, kmalu pa se je pokazalo tudi, da jim na določenih mestih primanjkuje nekaj moči. Prav zato si želijo po koncu sezone v svoje vrste zvabiti nekaj kolesarjev, ki bi lahko dosegali nove visoke standarde moštva.
Pred časom se je s prestopom povezovalo Remca Evenepoela, a naj bi se ta povezava že ohladila. Precej več možnosti pa naj bi bilo za prihod šprinterja in zmagovalca Milano-San Rema Jasperja Philipsena, ki je pred dnevi namignil, da je pripravljen poslušati ponudbe konkurence.
Nemci pa se tu ne mislijo ustaviti. Zanimajo jih tudi usluge odkritja letošnje sezone 21-letnega Laurenca Pithieja, ki na začetku leta navdušuje v dresu Groupame-FDJ. Na radarju je tudi član Movistarja Oier Lazkano, ki se je dokazal z naslovom španskega državnega prvaka.
Več kot očitno je, da je Bora-hansgrohe prestavila v prestavo višje in želi konkurirati najuspešnejšim ekipam v karavani. Morda jim to letos še ne bo uspelo, zagotovo pa bodo razdaljo do vrha začeli krpati v prihodnjih sezonah.