Bora-hansgrohe je v letošnji sezoni v svoje vrste dobila največjega zvezdnika od odhoda Petra Sagana. To se je poznalo tudi na družbenih omrežjih, ki so v dneh po objavi prihoda dosegla nove rekorde.
Da je Primož Roglič eden največjih zvezdnikov karavane, ni potrebno posebej poudarjati. Njegov prestop iz Jumbo-Visme k Bori-hansgrohe je bil označen kot najpomembnejši premik pred letošnjo sezono.
Prihod slovenskega zvezdnika k nemški ekipi je naredil tektonske premike tudi na družbenih omrežjih moštva. Pred debijem Rogliča v novem dresu so razkrili, kakšen vpliv je imel Slovenec na internetno navzočnost ekipe.
Najboljši dnevi v zgodovini
Ekipa je objavila statistiko z družabnih omrežij in spletne strani od 6. oktobra do 6. novembra, torej od dne, ko je bil oznanjen prihod in mesecu dni po tem.
Najava prihoda Rogliča k ekipi je postala objava z največ odziva v zgodovini družbenega omrežja Bore-hansgrohe. Nemudoma se je povečalo tudi število sledilcev na Instagramu, kjer je ekipi začelo slediti novih 11.987 kolesarskih navdušencev, kar je predstavljalo 2,5-% povečanje baze sledilcev.
Posnetek ob prihodu Rogliča je prejel nekaj več kot 3 milijone ogledov, kar 1.453-krat pa je bil tudi deljen na Instagramu.
Prihod povečal tudi prodajo
Primož Roglič je kmalu po prihodu začel polniti tudi klubsko blagajno. V analiziranem mesecu se je namreč promet na spletni strani podvojil v primerjavi s septembrom.
To se je poznalo tudi na prodaji klubskih artiklov preko spletne trgovine. Ta je doživela 25-% porast v primerjavi s preteklim mesecem, kar pomeni, da je Slovenec vsaj delno povrnil kupnino, ki jo je moštvo zanj plačalo njegovi nekdanji ekipi.
Cycling is a lot about numbers – so here are a few numbers of a different kind for you, no watts today 😉
We're very happy to have @rogla in our team and keep our fingers crossed for his race-debut and our whole squad at #ParisNice 🇫🇷 today.#BORAhansgrohe #RoglicImpact pic.twitter.com/2jlBEVG4HL— BORA – hansgrohe (@BORAhansgrohe) March 3, 2024