Mednarodna kolesarska zveza je v novi sezoni nekoliko spremenila pravila glede nastavitve kronometrskega kolesa. Glede na višino tekmovalca bo mogoča uporaba različno dolgih aerodinamičnih ročk, kolesa pa bodo morala biti označena s tekmovalčevo višinsko kategorijo.
Tekmovalci bodo v vožnji na čas razdeljeni v tri višinske kategorije, vsaka izmed njih pa omogoča drugačno dolžino aerodinamičnih ročk. Gre za razdaljo v višini od spodnjega dela do konca aerodinamične ročke.
Tekmovalci nižji od 180 centimetrov lahko uporabljajo ročke z maksimalno razdaljo 100 milimetrov. Tisti visoki med 180 in 189,9 centimetra lahko uporabljajo 120 milimetrov dolge ročke, medtem ko kolesarji višji od 190 centimetrov lahko uporabljajo 140-milimetrske ročke.

Daljša ročka višjim kolesarjem omogoča bolj iztegnjen in posledično bolj aerodinamičen položaj. Največ bodo s tem pridobili kolesarji na spodnji meji višinske kategorije.
Mednarodna kolesarska zveza je z uvedbo višinskih kategorij od ekip zahtevala tudi, da kolo vsakega tekmovalca ustrezno označijo. Na zgornjo cev morajo nalepiti nalepko, ki mora biti odporna na vremenske pojave. Nalepka ima napisano številko od 1 do 3 in s tem označuje kategorijo kolesarja.

Številka 1 označuje kolesarje nižje od 180 cm, številka 2 kolesarje med 180 in 189,9 cm, številka 3 pa redke posameznike, ki presežejo 190 cm.
Slovenski kolesarji, ki nastopajo v World Tour ekipah bodo uvrščeni v prvo in drugo kategorijo. Številko 1 bodo imeli na svojem kolesu Primož Roglič, Tadej Pogačar, Jan Tratnik in Jan Polanc, medtem ko bodo s številko dve opremljena kolesa Luke Mezgeca, Mateja Mohoriča, Domna Novaka in Matevža Govekarja.