Vse je že pripravljeno na sobotni boj Filippa Ganne s štoparico. Italijan se bo ob 20.00 podal na krožno pot po velodromu v Švici, ki jo bo končal točno eno uro kasneje. V teh dneh je predstavil opremo, ki mu bo pomagala na poti do uspeha.
Nobena skrivnost ni, da je Filippo Ganna eden najmočnejših kolesarjev v karavani. Po preteklih testiranjih lahko eno uro pedala potiska z močjo 460 W, a Italijan tehta 82 kg, kar ga postavlja v podrejeni položaj v primerjavi s preteklimi lovci na rekord.
Jasno je torej, da mora Ganna v soboto storiti vse, da bo med vožnjo čim bolj aerodinamičen in bo s tem prihranil nekaj moči. Uporu zraka se bo izogibal s pomočjo najnaprednejše tehnologije, prav tako pa bo s pravimi materiali skrbel, da bo čim manj moči izgubljene tudi s trenjem.
3D tiskan okvir kolesa

V tem tednu je Pinarello predstavil novo kronometrsko kolo, s katerim bo Ganna lovil rekordno znamko. Gre za model Bolide F HR 3D. Zadnja številka in črka razkrivata, da gre za 3D tiskano kolo, s katerim so italijanski proizvajalci lahko ustvarili najbolj aerodinamično kolo do sedaj.
Oblika novega kolesa ni več omejena z zmožnostmi oblikovanja karbonskega materiala. 3D tiskanje je omogočilo, da je okvir na ključnih delih, kjer prvo pride do stika z zrakom, še bolj aerodinamičen kot do sedaj.
Dodatno je k povečani aerodinamiki pripomogel tudi umik pravila UCI-ja, ki je določeval razmerje 3:1 med dolžino in širino opreme. Ta ni več v veljavi, zato so pri Pinarellu lahko cevi naredili še bolj aerodinamične.
Prototip omenjenega kolesa je med svojim uspešnim lovom na rekordno znamko uporabil že Dan Bigham. Britanec, ki deluje kot strokovnjak za aerodinamiko pri Ineos Grenadiersih, je močno vpet tudi v poskus Ganne. Italijanu pomaga pri pridobivanju ključnih prednosti na področju aerodinamike.
Karbonski obroči

Nobeno presenečenje ni, da bo Ganna ob poskusu uporabljal karbonske obroče. Gre za obroče znamke Princeton, ki bodo v celoti zapolnjeni. Ti so na tržišče prišli letos, vašo denarnico pa bi olajšali za 8.000 €.
Hranjenje moči z mazivom za verigo

Pogonski sklop je eden najpomembnejših delov kolesa, zato so strokovnjaki pri Wattshopu v izdelavo zobnika za poskus Ganne vložili kar 17 ur dela. Tudi v izbiro maziva za verigo je vložen tehten premislek. Ganna in Bigham sta se odločila za Muc-Off mazivo ‘Ludicrous AF’.
Posledica dolgega razvoja je prihranek 1,5 W v primerjavi z običajnim zobnikom in mazivom, najdenim na dirkališčnih kolesih. Žal pa gledalci zobnika ne bomo videli, saj bo ta prekrit z aerodinamično prevleko.
Oprema Filippa Ganne
Zadnji vidik aerodinamičnih izboljšav predstavlja oprema na Filippu Ganni. Za dirkaški kombinezon bo poskrbelo podjetje Bioracer, ki z opremo oskrbuje tudi britansko moštvo. Ganna bo nastopil v dresu Bioracer Katana, ki ga je med svojim poskusom testiral že Bigham.
Bioracer bo poskrbel tudi za prevleko za čevlje. Na nogah Ganne bomo lahko našli Bioracer Epic prevleko za čevlje.
Za boljši pretok zraka okoli glave in ramen bo Ganna poskrbel s čelado Kask Mistral. To smo v letošnji sezoni na kronometrih lahko videli že večkrat. Gre za čelado, ki deluje prevelika, a s svojo širino bolje usmerja zrak mimo ramen kolesarja. Čeprav izgleda nekoliko smešno, je po izračunih bolj učinkovita.
Kako daleč bo prišel?
Aerodinamične izboljšave in neverjetna moč Filippa Ganne obljubljajo novo rekordno znamko. Praktično ves svet pričakuje, da bo Italijan presegel mejo 55,548 km, kolikor je pretekli mesec v eni uri prevozil Dan Bigham.
Še več, javnost pričakuje, da bo Ganna rekordno znamko krepko popravil in jo premaknil bližje 57-kilometrski razdalji. Če mu to uspe, bo podrl tudi neuradni rekord Chrisa Broadmana, ki je leta 1996 v ilegalnem položaju ‘Superman’ premagal 56,375 km. UCI je njegov rekord izbrisal, a med navdušenci za aerodinamiko še vedno po tihem velja za dokaz, kako daleč lahko človek pride v eni uri.
Ogled poskusa
Po ogledu Dirke po Lombardiji kolesarske navdušence torej čaka še ogled vožnje na eno uro. To si bo mogoče ogledati na aplikaciji GCN+, a je potrebno imeti sklenjeno naročnino. Tisti, ki za ogled poskusa niste pripravljeni plačati, lahko vožnjo Ganne spremljate na YouTube kanalu Ineos Grenadiers.