Chris Froome je po sezoni dirkanja z disk zavorami spremenil svoje mnenje o njih. Prvotni dvomi so izginili, čeprav še vedno vidi nekaj področij za izboljšavo.
Štirinajst sezon je Chris Froome dirkal s klasičnimi čeljustnimi zavorami, po prestopu k Israel Start-Up Nationu pa se je letos prvič resno srečal z diski.
Ob začetku sezone je v enem izmed videoposnetkov na lastnem YouTube kanalu predstavil kolo, s katerim je nastopal v sezoni. Ob številnih pohvalah na njegov račun pa se je zataknil ob zavorah, saj mu diski niso odgovarjali.
“Nisem prepričan, da je tehnologija za cestna kolesa že na točki, na kateri bi morala biti,” se je takrat glasil komentar Britanca, ki je vnovič odprl debato o zavorah in razdelil kolesarsko javnost.
Prva sezona z disk zavorami za Frooma rezultatsko ni bila uspešna, a za to niso krive zavore. Ravno nasprotno, po 70 tekmovalnih dneh je 36-letnik priznal, da je iz prve roke spoznal prednosti, ki jih prinaša nova tehnologija.
Sicer povsem brez napak diski še niso, a so se obnesli veliko bolje, kot je pričakoval. Z moštvom in mehaniki so naredili tudi nekaj popravkov, ki so še povečali zanesljivost, kar je bila Froomova največja bojazen.
“Z njimi sem kolesaril večji del sezone, mislim, da sem na čeljustnih zavorah nastopil le enkrat ali dvakrat,” je razkril v pogovoru za CyclingNews.
“Mislim, da gre še vedno za tehnologijo v razvoju, kar se tiče cestnih koles in je še vedno nekaj težav na profesionalnih dirkah. A je tehnologija, ki napreduje in sodeloval sem s fanti iz Factorja. Sem tudi eden izmed lastnikov, tako da sta razvoj in povratne informacije moji področji,” je še povedal Britanec, ki je med sezono vstopil v lastniško shemo proizvajalca koles Factor.
“Odpravili smo večino težav, ki smo jih imeli z diski na začetku sezone,” je še ponosno dodal, a že v naslednji sapi razkril, kje še pretijo nevarnosti. “Razdalja med diskom in zavornimi ploščicami je zelo majhna, le milimeter ali dva na vsaki strani. Zaradi tega obstaja nevarnost pregrevanja in zvijanja, kar bi pomenilo, da se disk dotika zavorne ploščice.”
“Videl sem, da industrija skrbi za spremembe in napredek, zato upam, da bo tehnologija postajala vse boljša in boljša, posledično pa bo šport varnejši,” je še dodal za konec.