Dirka po Franciji je največji kolesarski dogodek in ekipe skupaj s sponzorji skušajo storiti vse, da ujamejo čim več medijske pozornosti. Ena izmed v zadnjih časih pogosto videnih potez je tudi predstavitev posodobljene različice dresa.
Letos je kar devet ekip predstavilo nove drese. V resnici še nekaj več, a moštvi kot sta Intermarche-Wanty-Gobert in Soudal-Quick Step sta na dosedanji dres le dopisali imena novih sponzorjev. Devet ekip pa je takšnih, ki bodo nastopale v bolj ali manj očitno spremenjenih dresih.
Bahrain Victorious
Zasedba našega Mateja Mohoriča je za Dirko po Franciji opustila rdeče odtenke in dres obarvala v biserno barvo. Ta odraža bogastvo biserov, s katerimi se ponaša arabska država. Dresi so med navijači dobro sprejeti, prav tako pa omogočajo nekoliko lažjo prepoznavo v karavani, saj je v njej manj belih kot rdečih dresov.
Bora-hansgrohe
Bora-hansgrohe je ena tistih ekip, ki z običajnim dresom v karavani ogrožajo prepoznavnost ene izmed majic vodilnega. V tem primeru gre za zeleno majico najboljšega po točkah, ki bo letos obarvana v nekoliko temnejšo zeleno. Tovrstne barvne odtenke pa je do sedaj na dresu imelo tudi nemško moštvo, ki se je tako odločilo, da dres obarva v svetlejšo zeleno.
Astana Qazaqstan
Kazahstansko moštvo upa na 35. etapno zmago Marka Cavendisha. Za morebiten zgodovinski dogodek so predstavili nov dres, ki ohranja prepoznavno modrino moštva, a mu dodaja marmorni vzorec. Tega razbijajo zlata polja, ki odražajo kazahstansko bogastvo z zlatom.
Jumbo-Visma
Vajeni smo že, da nizozemska ekipa na Dirko po Franciji pride z novimi dresi. Običajna rumena podoba je namreč preveč podobna majici vodilnega. Tako kot že nekajkrat prej, so tudi tokrat pri Jumbo-Vismi dres obarvali večinsko črno, vseeno pa ohranili nekaj rumene barve. Črnino razbija tudi podoba zvezdnatega neba, ki ponazarja sanje, kar je glavna tema letošnjega dresa Jumbo-Visme.
Lidl-Trek
Ekipa, ki je naredila največjo spremembo je gotovo Lidl-Trek. Poleg dresa so spremenili tudi ime, saj se je z mesta sponzorja poslovilo podjetje Segafredo, nadomestila pa veriga živilskih trgovin Lidl. Nov dres odraža barvno shemo slednjega.
Movistar
Pri Movistarju so sklenili, da se na Dirko po Franciji podajajo z okoljevarstveno noto. Modre drese je nadomestila pretežno bela podoba, ki spominja na ledeno goro. S tem želijo opozoriti na segrevanje ozračja, ki tali ledene gore. Hkrati so tudi dresi narejeni iz reciklirane plastike.
DSM-firmenich
DSM-firmenich je še druga ekipa, ki je pred Dirko po Franciji spremenila svoje ime. Vanj je dodala besedo ‘firmenich’, ki je posledica združitve podjetja DSM s podjetjem Firmenich. Sprememba na dresu se odraža v novem imenu sponzorja, hkrati pa so na prsih dosedanjo podobo cveta nadomestili trije beli krogi.
Israel-Premier Tech
Izraelska ekipa je ena najaktivnejših, ko pride do spreminjanja dresa. Tudi tokrat so ostali zvesti svoji tradiciji in na predstavitveni oder Dirke po Franciji prišli v novi podobi. Ta kombinira belo, modro in rdečo barvo.
Uno-X
Norvežani pričakujejo prvi nastop na Dirki po Franciji, kjer pa ne bodo nastopali v običajni podobi. Tudi oni so s svojimi rumenimi dresi preveč podobni majici vodilnega, zato so obrnili barvno shemo in večinsko rumeni dres naredili večinsko rdečega, preko prsi pa ohranili rumen pas.