Konec tedna pred zadnjim spomenikom sezone prinaša številne razburljive novice. Po potrditvi prestopa Primoža Rogliča belgijski mediji sedaj poročajo, da naj bi bila združitev Jumbo-Visme in Soudal-Quick Stepa odpovedana.
Belgijski portal Sporza, ki je vselej blizu dogajanja v Soudal-Quick Stepu, je objavila novico, da naj bi lastnik belgijske ekipe Zdenek Bakala in njen direktor Patrick Lefevere sklenila, da tudi v prihodnje nadaljujeta dosedanjo zgodbo Volčjega tropa.
Združitev Soudal-Quick Stepa in Jumbo-Visme naj bi tako po razburljivih zadnjih tednih in številnih govoricah, naposled padla v vodo. Obe zasedbi bosta v prihodnji sezoni nadaljevali enako zgodbo kot letos.
Kaj točno se je zgodilo, da se je ena največjih zgodb v zadnjem času končala tako rekoč čez noč, ni jasno. Obe strani sta namreč že podpisali pismo o namenu združitve in ga poslali Mednarodni kolesarski zvezi.
Negodovanje kolesarskega sveta je tako očitno bilo uslišano, a težko je verjeti, da so le kritike navijačev spremenile potek večmilijonskega posla. Precej bolj verjetna razlaga temelji na finančnem vidiku, kjer se je izkazalo, da bi ekipi morale plačati neverjetne zneske za kolesarje, ki bi ostali brez pogodb.
Če do združitve resnično ne pride, pomeni, da so službe številnih kolesarjev in drugega osebja znova varne. Mnogim se je namreč obetala brezposelnost in težavno iskanje nove sredine tik ob koncu sezone.
Strukture ekip naj bi tako ostale povsem enake. Richard Plugge bo ostal direktor Jumbo-Visme, medtem ko bo to vlogo pri Soudal-Quicck Stepu še naprej opravljal Patrick Lefevere. Tudi lastnik belgijske ekipe ostaja Zdenek Bakala.
Roglič že odšel, kaj pa Evenepoel?
Vseeno pa prihodnost ni povsem jasna. Jumbo-Visma, ki je v vsej tej zmešnjavi izgubila Primoža Rogliča, še naprej zavzeto išče sponzorja, ki bo zamenjal Jumbo. Slednji je sicer obljubil sponzorska sredstva do konca prihodnje sezone.
Še precej bolj nepredvidljiva pa je usoda Remca Evenepoela. Ta naj bi bil po določenih informacijah eden glavnih pristašev združitve, ki bi mu podarila možnost prestopa. Vožnja za Jumbo-Vismo ga sicer ni zanimala, a ob odsotnosti aktivne pogodbe bi lahko odšel k Ineos Grenadiersom.
Evenepoel pri Soudal-Quick Stepu ni več srečen. Jasno je že, da ekipa, četudi ostaja enaka še leto dni, ne bo več veliko vlagala v okrepitve, saj Bakala in Lefevere odštevata dneve do konca sezone 2025, ko se izteče sponzorstvo Soudala in se lahko poslovita. In Belgijec, ki želi osvojiti Dirko po Franciji, tega gotovo ne želi slišati.
Želje ekipe in Evenepoela so očitno drugačne, a vodstvo aduta, na katerega stavijo vse in so mu v zadnjih letih podredili ekipi, zagotovo ne bo spustilo predčasno. Odhod Evenepoela bi jih namreč spremenil v nič več kot povprečno ekipo.