Svetovni prvak v vožnji na čas išče novo sredino. Tobias Foss bo po koncu sezone zapustil Jumbo-Vismo v želji po več lastnih priložnostih. Kam odhaja še ni znano, a si ga v svoji sredini želijo vsaj štiri ekipe.
Jumbo-Visma je polna talentiranih kolesarjev, zaradi česar nekateri posamezniki ne dobijo toliko priložnosti, kot si jih po svojem mnenju zaslužijo. Eden takih je zagotovo Tobias Foss, talentirani 25-letnik, ki že dolgo obeta veliko, a nikoli zares ni posegel po zvezdah.
Z naskokom največji uspeh Norvežana je lanski naslov svetovnega prvaka v vožnji na čas, s katerim je presenetil celoten kolesarski svet. Težo mavrične majice želi sedaj izkoristiti za izboljšanje svojega položaja v karavani in zagotovitev višje plače.
Fossu se ob koncu sezone izteče pogodba z Jumbo-Vismo in odločil se je, da je ne bo podaljšal. Želi si odhoda v ekipo, kjer bi lahko dobil več lastnih priložnosti in ne bi bil tretiran zgolj kot (super)pomočnik.
Po poročanju nizozemskih medijev naj bi vsaj štiri ekipe izrazile zanimanje za 25-letnika, ki si želi letne plače okoli 1,5 milijona evrov. Tovrsten znesek si brez večjih težav privoščijo Ineos Grenadiers, UAE Emirates, Bahrain Victorious in Israel-Premier Tech, a vprašanje je, katera je prva izbira Fossa.
Ineos Grenadiers in UAE Emirates imajo že precej popolnjena mesta vodij ekipe, zato bi bil položaj Norvežana verjetno precej podoben kot pri Jumbo-Vismi. Prav zaradi tega se bolj realna zdi selitev h kateremu izmed preostalih dveh ekip.
Bahrain Victorious nujno potrebuje pravega kandidata za najvišja mesta na etapnih dirkah. Njihovi dosedanji kapetani so že precej v letih, nekaterim pa se celo izteka pogodba. Mikel Landa jih šteje 33, prav toliko pomladi ima za seboj tudi Pello Bilbao, medtem ko bo Damiano Caruso letos dopolnil 36 let.
Bahrajnski ekipi bi torej še kako prišel prav 25-letni kolesar za etapne dirke, ki je povrhu še odličen kronometrist, česar ne moremo trditi za dosedanje kapetane ekipe. Foss bi lahko moštvo vodil naslednjih nekaj let, a bi morala ekipa ob njega postaviti še nekaj kakovostnih hribolazcev.
S še veliko večjim problemom glede etapnih dirk se spopada Israel-Premier Tech. Pred dvema letoma so se opekli s stavljenjem na Chrisa Frooma in tako ostali brez resnega kandidata za najvišja mesta na etapnih dirkah.
Moštvo so Izraelci sicer okrepili z nekaterimi znanimi imeni, a skupna lastnost vseh je, da so že precej v letih. Jakob Fuglsang se nikoli ni zares dokazal kot kolesar za etapne dirke, podobno velja tudi za Michaela Woodsa. Moštvo tako nujno potrebuje prenovo, katere povod bi morda lahko bil prav prihod Fossa.
Norvežan bo letošnjo sezono še normalno odvozil v dresu Jumbo-Visme. Že kmalu ga čaka pomembno delo na Dirki po Italiji, kjer bo pomagal Primožu Rogliču. A še pred tem bo svojo formo pilil na Dirki po Romandiji, kjer pa bo verjetno dočakal lastno priložnost za lov na rezultat.