Že dolgo ni več dvoma, da bodo električna kolesa v prihodnje zavzela dobršen del kolesarskega trga. Praktično vsak proizvajalec koles ima v ponudbi tudi električno kolo, del pogače pa si želijo še mnoga druga podjetja. Med njimi tudi znamenita motoristična znamka Harley-Davidson, ki je lani lansirala znamko električnih koles Serial 1.
Serial 1 je podjetje, rojeno v Ameriki, tudi njihova kolesa so v prvi vrsti namenjena prodaji onstran Atlantika. Linija koles je tako oblikovana po željah ciljne publike. Letos so predstavili tri edinstvena električna koles – e-Chopper, e-BMX in e-kolo, s katerim so se poklonili Harleyju-Davidsonu.
Poleg oblikovanja treh edinstvenih koles, pa ponujajo tudi precej bolj preprosto e-kolo, ki je namenjeno širši javnosti. Zanj so posneli 9-minutni oglas, v katerem poudarjajo vse klišeje cestnega kolesarja in potencialnega kupca pozivajo, naj se od njih oddalji z nakupom električnega kolesa.
“Vsak pozna ‘cestaka’, ki v pajkicah in s pobritimi nogami dirka po naselju ter se dere: “na tvoji levi”, ko te prehiteva,” se glasi opis videoposnetka na YouTubu, ki jasno kaže, kdo je ciljna publika podjetja.
Oglasu lahko pripišemo nekaj tipičnega ameriško-hollywoodskega pridiha, a kljub temu na zabaven način poudari šibke točke cestnih kolesarjev, ki se jih sami morda celo ne zavedamo. Če videoposnetek vzamete kot satiro in se znate ponorčevati sami iz sebe, boste v njem zagotovo uživali.