Grand depart, kot uradni začetek dirke poimenujejo organizatorji, bo leta 2021 gostila Danska. Kolesarjem prijazna kraljevina bo deseta država, ki bo imela čast gostitve pričetka največje dirke na svetu.
Vse skupaj se bo pričelo v Kopenhagnu, kjer bodo prvi dan ulice prestolnice gostile 13-kilometrski posamični kronometer. Proga bo vodila preko nekaterih odsekov, ki so bili del trase svetovnega prvenstva 2011, a tokrat jih bodo kolesarji prevozili v nasprotni smeri. Kronometer bo zajemal tako široke ceste, kjer bodo na svoj račun prišli tisti z najmočnejšimi nogami, kot tudi tehnično zahtevnejše odseke.
Druga etapa bo le za kilometer zgrešila 200-kilometrsko znamko. Pričela se bo Roskildeju, končala pa v Nyborgu. Označena kot razgibana, bo etapa karavano vodila preko treh kategoriziranih vzponov, a veliko bolj zanimivo bo videti, kako se bodo kolesarji spopadli z zaključkom etape, saj jih 21 kilometrov pred ciljem čaka prečkanje sedemnajst kilometrov dolgega mostu Great Belt, ki je zaradi svoje odprte lege stalno deležen vetra. Ta bo lahko kolesarjem pihal v prsa, lahko v hrbet, najbolj pa se bojijo, da bi pihal s strani. Veliki boji na mostu bodo zagotovljeni.
Tretja in zadnja etapa na Danskem bo kolesarje na 182 kilometrov dolgi poti vodila od Vejleja do Sonderborga. Na poti se bodo kolesarji peljali mimo dveh svetovnih zapuščin pod okriljem UNESCA – kamni z runskimi zapisi v Jellingu ter mestece Christiansfeld, nastalo leta 1773. Karavana se bo vozila tudi mimo palače Grasten, ki v poletnih mesecih služi kot rezidenca kraljevski družini. Čeprav so na poti trije kategorizirani vzponi, pa gre pričakovati, da se bodo v pristaniškem mestecu za etapno zmago udarili šprinterji.
Po treh dneh kolesarjenja v Skandinaviji bo kolesarje čakal prost dan, ki ga bodo izkoristili za selitev v Francijo, kjer se bo nadaljevala dirka. Zaenkrat še ni znano ali bo trasa karavano v nadaljnjih 18. etapah vodila še v katero izmed sosednjih držav, jasno pa je, da se bo dirka zaključila na pariških Elizejskih poljanah.