Dolgo pričakovan posodobljen razpored dirk je končno objavljen. V dobrih treh mesecih se bo odvilo 25 dirk izmed katerih jih bo večdnevnih le 8., ostale bodo enodnevne. Največje presenečenje razporeda je prekrivanje Gira in Vuelte.
Svet dirkanja naj bi se začel 1. avgusta, ko je na sporedu Strade Bianche in končal 8. novembra z zadnjo etapo Vuelte. V vmesnem času bo izpeljanih vseh pet spomenikov kot tudi vsi trije grand touri. Slednji bodo izpeljani v celoti, le Vuelta bo zaradi odpovedi štarta na Nizozemskem skrajšana na 18 etap.
Kot je bilo pričakovati se bodo dirke v veliki meri prekrivale. Milano – Sanremo bo tako potekal v času dirke po Poljski, Liege-Bastogne-Liege in dirka po Flandriji se bosta prekrivali z dirko po Italiji, dirka po Lombardiji bo izpeljana v času Vuelte, Paris-Roubaix pa bo skupaj z zaključno etapo Gira in šesto etapo Vuelte poskrbel za najbolj kolesarsko nedeljo v zgodovini tega športa.
Svetovno prvenstvo, ki bo letos potekalo v Švici, svojega termina ni spremenilo. Začelo se bo 20. septembra, na dan, ko poteka zadnja etapa Toura. To zna predstavljati velik problem mnogim specialistom za vožnjo na čas, vključno s Primožem Rogličem, saj je prvi dan svetovnega prvenstva na sporedu moška posamična vožnja na čas.
Morda najbolj ugoden termin je pripadel Kriteriju Dauphine, ki se ne prekriva z večjimi dirkami. V Franciji tako lahko pričakujemo številne zvezdnike, ki bodo dva tedna kasneje na štartu Toura. Kdor pa se francoske pentlje ne bo udeležil, se bo skoraj gotovo pojavil na dirki Tirreno-Adriatico, ki bo na sporedu v času drugega tedna Toura. Tudi begijsko-nizozemski BinckBank Tour se bo boril za prisotnost kolesarjev, druga etapa se namreč prekriva z Valonsko puščico, ki je vsako leto ena bolj obiskanih dirk.
Spregovorimo še o ‘slonu v sobi’ – prekrivanju Gira in Vuelte. Zadnjih šest etap italijanskega kroga in prvih šest etap dirke po Španiji bo potekalo istočasno. Kolesarji se bodo morali odločiti za eno ali drugo. Glede na razpored bi lahko pričakovali, da se bodo nekateri kolesarji, ki so vozili Tour odločili za Vuelto, medtem ko bo Giro rezerviran za kolesarje, katerih glavni cilj sezone je prav italijanska dirka.
Vse je torej pripravljeno za nadaljevanje sezone, veliko vprašanje, ki visi nad celotnim svetom pa je, ali bo športne dogodke sploh mogoče izpeljati. Vsi datumi so namreč do umika prepovedi množičnih dogodkov le teoretični. V kolikor pa bo dirkanje mogoče, nas čaka dirkaško nabita jesen, v kateri bo največji problem izbira dirke, ki bi si jo ogledali.