Že med samo žensko Dirko po Franciji smo lahko ugotovili, da bo ta zelo uspešna. O njej je bilo govora več kot o katerikoli drugi ženski preizkušnji, sedaj pa uspeh potrjujejo tudi številke gledanosti.
Organizatorji dirke so predstavili statistiko gledanosti ženske Dirke po Franciji, ki so za žensko kolesarstvo izjemne. Končno je tudi ženski del športa dobil publiciteto, za katero so se borili zadnja leta.
Vseh osem etap dirke je bilo možno spremljati na najpomembnejših televizijskih kanalih. Za prenos je skrbela francoska France TV, ki je sliko pošiljala v svet, med drugim tudi Eurosportu, ki je skrbel za večji del evropskih gledalcev.
Etapo si je v povprečju na France TV ogledalo 2,25 milijona gledalcev, kar je predstavljalo nekaj več kot četrtino francoske publike, ki je v tistem času gledala televizijo. Preko celotne dirke pa si je prenos ogledalo skoraj 20 milijonov francoskih gledalcev.
Še dodatnih 14 milijonov gledalcev si je dirko ogledalo na kanalih Eurosporta. Največji doseg je imel prenos na Nizozemskem, domovini glavnih zvezdnic dirke. V povprečju si je etape, na katerih sta kraljevali Marianne Vos in Annemiek van Vleuten, ogledalo kar 45 % gledalcev televizije.
France TV je v svet poslal več kot 22 ur prenosa, v povprečju torej nekaj manj kot tri ure na dan. Med vsem prenosom pa je največ pozornosti požel zaključek dirke. Zmagovalni pohod Annemiek van Vleuten na La Super Planche des Belles Filles si je ogledalo kar 5,1 milijona ljudi, kar je predstavljalo 45,6-odstotni delež gledalcev.
The #TDFF 2022 in numbers! 👇
Thank you to everyone for following us on this historic adventure 💛 Until next year! #WatchTheFemmes pic.twitter.com/4A1SlK2xLL— Le Tour de France Femmes avec Zwift (@LeTourFemmes) August 3, 2022
Uspešno promocijo so organizatorji dosegli tudi na družbenih omrežjih. Deljeni posnetki so zbrali 22 milijonov ogledov, pri čemer jih je največ, kar 400 tisoč, zbral posnetek zadnjega kilometra tretje etape, v kateri je slavila Cecilie Ludwig.
Uspeh dirke se odraža tudi na številu sledilcev, ki jih imajo uradni profili dirke. Preko vseh družbenih omrežij jim je ob koncu dirke sledilo 209,000 ljudi, kar je 90 odstotkov več kot pred dirko.