Sponzorji so organizatorje dirk prisilili že v mnoge nenavadne podvige, a letošnji začetek 6. etape Dirke po Španiji prekaša večino preteklih trenutkov. Kolesarji se bodo na pot namreč podali kar iz notranjosti supermarketa Carrefour.
Obstajajo podjetja, ki so močno povezana s kolesarstvom, predvsem največjimi dirkami na svetu. Eno takih je gotovo veriga supermarketov Carrefour, ki zadnja leta sponzorira pikčasto majico na Dirki po Španiji.
Podjetje pa je prisotno tudi na Dirki po Španiji. Ta, kot najmlajša izmed Grand Tourov pogosto išče načine, kako bi pritegnila pozornost javnosti. Tokrat jim je to zagotovo uspelo.
Šesta etapa bo dolga 185 kilometrov in je označena kot gorska. Začela se bo Jerez de la Fronteri, ki je v preteklosti že gostil štart dirke, a ta bo tokrat precej drugačen. Kolesarji se bodo na pot namreč podali kar iz nakupovalnega središča.

Novico so organizatorji predstavili v uradni izjavi, ki je večino kolesarskega sveta prisilila v privzdig obrvi. Med začudenimi posamezniki je bil tudi Daniel Friebe, voditelj znanega podkasta The Cycling Podcast, ki ni izpustil priložnosti za nekaj šale.
“Šesta etapa Vuelte se bo začela ZNOTRAJ supermarketa Carrefour. Tekmovalci se bodo zvrstili ob kosmičih, zraven Golden Gramhs in Frosties. Sploh se ne šalim – pravkar je bilo objavljeno sporočilo za javnost.”
“Toliko vprašanj je v zvezi s tem, na katera v sporočilu ni odgovorov. Kaj se recimo zgodi, če se Nairoman dve minuti pred začetkom odloči, da potrebuje britvice za enkratno uporabo? Ali jih lahko vzame in ne sproži alarma? Če ima s seboj kartico zvestobe, ali dobi točke zvestobe?” se je šalil Friebe.
Čeprav se zdi, da je ideja o začetku etape znotraj objekta edinstvena, pa se je Dirka po Španiji v preteklih letih že začela znotraj katedrale. A takrat je bila razlika ta, da je šlo za posamični kronometer in je bilo vse skupaj precej lažje izpeljati.