Včerajšnja nesreča v zaključku etape, ko je Pieterja Serryja zbil avtomobil BikeExchanga ima posledice. Na srečo te niso prisotne pri kolesarju, so pa komisarji sprejeli odločitev, da mora voznik avtomobila – športni direktor Gene Bates – zapustiti dirko.
Nesrečni Pieter Serry (Deceuninck-Quick Step) je v zaključku šeste etape Dirke po Italiji drsel iz glavnine proti karavani avtomobilov. Ravno tedaj pa se je v ozadju avtomobil BikeExchanga odpravil do avtomobila direktorja dirke in prevzel prej odloženi dežni jopič enega izmed svojih članov. A prevzem ni tekel gladko, saj je le nekaj metrov kasneje avtomobil BikeExchanga zadel kolo Pieterja Serryja in Belgijca spravil na tla.
»Naloga komisarjev je, da se odločijo, ali bi morali biti sankcionirani ali ne,« je po etapi diplomatsko povedal direktor dirke Mauro Vegni. »Že večkrat sem povedal, da je kolesarstvo postalo tako težek šport, kjer moraš biti zbran vsako sekundo.
“Kolesarji lahko naredijo napako, organizatorji lahko naredijo napako in prav tako jo lahko naredijo tudi vozniki ekipnih avtomobilov. Grozno je, a to ni nekaj, kar smo odkrili šele danes. To službo opravljam že 45 let in v tem času sem videl veliko stvari.«
Komisarji so po etapi staknili glave in sklenili, da si dvojec športnih direktorjev BikeExchanga zasluži konkretno kazen. Gene Bates, ki je sedel za volanom avtomobila, si je prislužil izključitev z dirke, medtem ko je sovoznik Matt White prejel finančno kazen v višini 2000 švicarskih frankov.
Pieter Serry is hit by the BikeExchange team car on the final climb of stage 6 of the #Giro d'Italia! Luckily he's back up and running on the summit finish pic.twitter.com/JDyC7UG6cu
— Cyclingnews.com (@Cyclingnewsfeed) May 13, 2021
Za Pieterja Serryja to ni bila prva neprijetna izkušnja z vozilom vključenim v dirko. Že pred dobrim mesecem dni ga je na uvodni etapi Dirke po Kataloniji po le nekaj kilometrih na tla spravil motorist. Belgijec jo je takrat odnesel slabše, saj je zaradi bolečin v hrbtu dirko končal.
»Žalostno je, saj sem imel pred mesecem dni v Kataloniji enako izkušnjo z motorjem. Hrbet me zelo boli in vse skupaj je bilo zelo čustveno,« je v cilju povedal 32-letnik.
O varnosti na dirki je po etapi spregovoril tudi Matej Mohorič (Bahrain-Victorious). Kranjčan, ki je včeraj svojo vrednost dokazal z delom v begu, je okrcal organizatorje, saj meni, da za varnost ni poskrbljeno dovolj dobro.
»Imamo resen problem z varnostjo, to smo videli tudi pri Mikelu (Landi, op. p.). Tako ne moremo več nadaljevati, o tem se moramo pogovoriti. Šprintati v zaključku, kot je bil na peti etapi, je podobno kot da bi vozil Formulo 1 na stezi za karting.«
»Izbrati moramo med zaključki na širokih cestah brez cestnih otokov, ali pa vpeljemo pravilo o nevtralizaciji dirke 10 kilometrov pred ciljem, da lahko šprinterji v skupini 30 kolesarjev dirkajo za zmago in imajo tako več prostora, ostali pa bomo bolj mirni.«