Primož Roglič še naprej trenira na slovenskih cestah in tako ohranja telesno pripravljenost. Pred glavnim ciljem sezone – Dirko po Franciji – bo svojo pripravljenost testiral na dveh francoskih etapnih dirkah, odšel pa bo tudi na dvoje višinske priprave.
»Časa je več kot dovolj, da začneš iz kateregakoli nivoja,« je skrbi o pomanjkanju časa za priprave zavrgel naš najboljši kolesar, ki v zadnjih dneh redno trenira po celotni Sloveniji. Za razliko od mnogih stanovskih kolegov je treninge v naravi začel že pred nekaj tedni.
Čeprav se, po besedah Rogliča, teh nekaj zunanjih treningov v končni pripravi na Tour ne bo poznalo, pa je njihov glavni učinek psihične narave. »Bilo nam je lažje preživeti tistih nekaj ur zunaj, kot če bi morali biti notri na trenažerju.«
Julija na višinske priprave, avgusta na dirke
Kisovčan bo v kratkem pripravljalnem obdobju na Tour kar dvakrat odšel na višinske priprave. Prvič bo redkejši zrak dihal julija, nato pa se bo podal v Francijo. V začetku avgusta bo sploh prvič letos dirkal na Tour de l’Ainu, tri dni kasneje pa se bo boril za zmago na eni glavnih pripravljalnih dirk za Tour – Kriterij Dauphine.
Preden se bo veliki spektakel sezone zares začel, bo Roglič odšel še na druge višinske priprave. 29. avgusta pa se bo začelo zares. V Nici se bo pričela Dirka po Franciji, kjer bo Primož Roglič eden glavnih favoritov za skupno zmago.
Taktika treh kapetanov ga ne skrbi
Ideja delitve mesta kapetana Rogliča ne skrbi. »Ekipa Ineosa je vedno tako odhajala na Tour in to jim je prinašalo rezultate. Tu ne gre za nobene skrivnosti in odkrivanja na novo. Tudi mi se bomo tako odpravili na Tour « je bil kratek zmagovalec lanske Vuelte.
Pri Jumbo-Vismi so že pred časom oznanili, da načrti za Dirko po Franciji ostajajo enaki. Tja se torej podajajo s tremi kapetani, poleg Rogliča bosta na skupno razvrstitev vozila še Tom Dumoulin in Steven Kruijswijk.
Naš šampion bo vseeno v najboljšem položaju znotraj ekipe. Steven Kruijswijk namerava voziti tudi na Vuelti, kjer naj bi bil glavni mož ekipe, kar ga v Franciji postavlja v nekoliko podrejen položaj. Na drugi strani je Tom Dumoulin jasno povedal, da se ob pomanjkanju višinskih priprav ne more boriti za zmago.
Na koncu bo torej Roglič vseeno prvi mož Jumbo-Visme, a svojo vlogo bo moral upravičiti na cesti. Glede na besede direktorjev ekipe, Roglič vsaj na začetku ne bo deležen brezpogojne podpore. Vendar bolj kot se bo bližal konec dirke, bolj bo postajalo jasno, kdo je glavni favorit ekipe in kateri kolesar bo dobil podporo ostalih dveh kapetanov. Ne dvomimo, da bo to prav Roglič.
Krajši pogovor z Rogličem si lahko ogledate tukaj.