Primož Roglič je ob predstavitvi ekip pred Dirko po Franciji s sotekmovalci na oder zapeljal s prav posebnim plaščem na sprednjem kolesu. Ta je modre barve in bo uporabljen na izbranih etapah tekom francoske pentlje.
Tako kot večina sprememb pred Dirko po Franciji, ki se jih poslužujejo ekipe, je tudi sprememba barve plašča marketinškega izvora. Jumbo-Visma bo na ta način promovirala nizozemsko podjetje za deljeno uporabo koles Swapfiets, ki je prepoznavno prav po modrem plašču sprednjega kolesa.
Moštvo Primoža Rogliča je s Swapfietsom pred začetkom letošnje sezone sklenilo triletno sodelovanje, zato lahko pričakujemo, da bo moder plašč v karavani viden še kdaj. Gre sploh za prvi poskus vpeljave barvnega plašča v profesionalno karavano.
Barven plašč je razvilo podjetje Vittoria, ki že vrsto let opremlja Jumbo-Vismo. Po besedah ekipe je bil razvoj modrega plašča, ki bi dosegal nivo kakovosti navadnega črnega plašča, velik izziv. Iz zmesi je bilo namreč potrebno izločiti vse črne sestavine in jih nadomestiti z modrimi, ki so se morale obnašati enako kot črne.
Pri Vittorii zagotavljajo, da jim je uspela popolna replika plašča, ki ima enake dirkaške značilnosti kot njihov najboljši plašč Corsa Graphene, s katerim ponavadi nastopajo kolesarji Jumbo-Visme.

»Mnogi kolesarski navdušenci radi sedejo na kolo tudi v vsakdanjem življenju. Partnerstvo s Swapfietsom je torej zelo naravno. Kot ekipa v tem vidimo priložnost, da širši javnosti sporočimo, za kaj se zavzemamo poleg zmagovanja na dirkah: dobro zdravje, zeleno življenjsko okolje in prijetna mesta za vse,« je povedal direktor moštva Richard Plugge.
Iz ekipe so sporočili, da bodo plašče uporabljali na »nekaterih etapah«, kar pomeni, da jih ne bomo videli vsak dan. Verjetno bodo na kolesih nameščeni na manj pomembnih etapah, ko se ne bo odločalo o razpletu v skupnem seštevku. Na tistih etapah namreč nič ne bo prepuščeno naključju, zato se bodo najverjetneje zatekli k preverjenim črnim plaščem.