Z uporabo te strani se strinjate s Politiko zasebnosti.
Sprejmi
Naroči se
Peloton
  • Novice
  • Naročniške vsebine
  • Giro d’Italia
  • Tour de France
  • La Vuelta
  • Klasike
  • Svetovno prvenstvo
  • Ostale dirke
    • Etapne dirke
    • Enodnevne dirke
Peloton
Naroči se
Išči
  • Novice
  • Naročniške vsebine
  • Giro d’Italia
  • Tour de France
  • La Vuelta
  • Klasike
  • Svetovno prvenstvo
  • Ostale dirke
    • Etapne dirke
    • Enodnevne dirke
Vpiši se! Prijavi se
Sledi nam
Spletna stran, ki jo poganja zgolj ljubezen do športa. Vsak dan vam ponujamo sveže novice iz sveta profesionalnega kolesarstva. Vabljeni, da na to pot stopite z nami!
Ostale novice

Predstavitev Shimanovega nevtralnega rezervnega kolesa

Luka Štular
Nazadnje posodobljeno: 28/01/21 ob 09:01
Luka Štular
Deli
4 min branja
Deli

Pred dobrim tednom dni je Amaury Sport Organisation (A.S.O.) oznanil, da prihaja do spremembe na položaju nevtralnega serviserja na vseh dirkah pod njihovim okriljem. Dosedanje podjetje Mavic bo nadomestil Shimano, ki je v teh dneh predstavil nevtralno rezervno kolo.

Vsebina
OkvirGroupsetPedalaObročiOstale komponenteSpecifikacije kolesa

Shimano je eno najbolj uveljavljenih podjetij v svetu kolesarstva. Podjetje, ki slovi po svoji zanesljivosti in kakovosti, bo v naslednjih letih del karavane na največjih dirkah v koledarju. ASO namreč stoji za Dirko po Franciji, Dirko po Španiji, Paris-Roubaixom, Liege-Bastogne-Liegom, Kriterijem Dauphine, Valonsko puščico in še mnogimi drugimi dirkami.

Na vseh omenjenih dirkah bo prisotno Shimanovo nevtralno servisno vozilo, ki bo poleg rezervnih delov nudilo tudi rezervno kolo. Tega so v preteklih dneh predstavili v sodelovanju z angleškim portalom CyclingNews.

Okvir

Okvir kolesa bo zagotovilo podjetje Pardus, ki je model Robin SL prilagodilo potrebam Shimana. Japonsko podjetje je napovedalo, da se bo okvir lahko nekoliko razlikoval glede na geografsko lokacijo dirke. Tako bo na evropskih dirkah drugačen kot na dirkah, ki potekajo v Ameriki, Aziji ali Oceaniji.

Velikost okvirja rezervnih koles na dirki bo seveda variirala. Okvir predstavitvenega modela je bil velikosti 54, zgornja cev je dolga 547 milimetrov, sedežna cev pa 510 milimetrov.

Teža celotnega kolesa znaša 7,89 kilograma.

(vir: cyclingnews.com)

Groupset

Shimano je kolo opremil z lastno opremo. Na kolesu je nameščen Ultegra R8000 »groupset« s prednjim verižnikom 53/39 in »kaseto« 11-30. Dolžina gonilke je 172.5 milimetra. Pri Shimanu še vedno prisegajo na klasične zavore. Tudi te so del Ultegra R8000 »groupseta«.

(vir: cyclingnews.com)

Pedala

Predstavitveni model kolesa je bil opremljen s Shimanovimi Dura-Ace pedali, a po poročanju CyclingNewsa naj bi bila na nekatera kolesa nameščena tudi pedala Look in Speedplay.

Obroči

Tudi pri obročih Shimano ničesar ne prepušča naključju. Kolo je opremljeno s Shimanovimi Dura-Ace C60 karbonskimi obroči. Zavorna površina je zaradi klasičnih zavor aluminijasta.

Plašči so poleg okvirja edina komponenta, ki ni lastna Shimanova. Nameščeni so 25 milimetrski Maxxis Relix plašči.

(vir: cyclingnews.com)

Ostale komponente

Glede krmila, nosilca krmila, sedežne opore in sedeža se je Shimano zatekel k hišni znamki Pro. 400 milimetrov široko krmilo Vibe 7S na mestu drži 120-milimetrski nosilec krmila PLT stem, ki omogoča 6 stopinjski naklon. Predvidevati je potrebno, da se bo dolžina nosilca krmila med posameznimi rezervnimi kolesi razlikovala.

(vir: cyclingnews.com)

Sedežna opora prav tako prihaja s Shimanove hišne znamke Pro. V Paradusov okvir je vpeta sedežna opora Pro PLT z 20-milimetrskim hodom. Na sedežno oporo je nameščen sedež PRO Falcon.

(vir: cyclingnews.com)

Specifikacije kolesa

– Okvir: Pardus Robin SL Shimano izvedba
– Zavore: Shimano Ultegra R8000 Dual Pivot
– Prestavno zavorne ročice: Shimano Ultegra R8000
– Prednji menjalnik: Shimano Ultegra R8000
– Zadnji menjalnik: Shimano Ultegra R8000
– Prednji verižnik: Shimano Ultegra R8000, 53/39T
– Zadnji verižnik: Shimano Ultegra R8000, 11-30T
– Veriga: Shimano Ultegra
– Obroči: Shimano Dura-Ace C60
– Plašči: Maxxis Relix
– Krmilo: PRO Vibe 7S
– Nosilec krmila: PRO PLT 120mm
– Trak krmila: PRO Sport Control Team LTD
– Pedala: Shimano Dura-Ace
– Sedež: PRO Falcon
– Sedežna opora: PRO PLT
– Nosilec bidona: Pro Bottle Cage

Oznake:Shimano
Deli novico
Facebook Kopiraj povezavo
Deli
NapisalLuka Štular
Luka Štular je ustanovitelj portala Peloton Slovenija. V kolesarstvo se je zaljubil med poletjem 2014, ko si je po zlomu noge krajšal dneve z ogledom Dirke po Franciji. Hkratna preprostost in kompleksnost kolesarstva sta ga navdušili, da je kmalu tudi sam sedel na kolo. Danes je zagrižen kolesar, a je misel na rumeno majico že opustil.
Komentirajte Komentirajte

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Za objavo komentarja se morate prijaviti.

Sledi nam

FacebookVšečkaj
XSledi
InstagramSledi

Spletna stran, ki jo poganja zgolj ljubezen do športa. Dnevne novice iz sveta profesionalnega kolesarstva.
Vabljeni, da na to pot stopite z nami.

MOJ RAČUN

  • Prijava

KONTAKT

E-pošta:
[email protected]

O NAS

  • Piši za nas
  • Naša ekipa

PRAVNI KOTIČEK

  • Pogoji zasebnosti in varovanja podatkov
  • Piškotki
Sledi nam