Tadeju Pogačarju je napaka v enem izmed zavojev odnesla možnost za zmago na Pariz-Roubaixu. Po koncu dirke je priznal, da je v zavoj pripeljal prehitro, saj je spremljal motorje in predvideval, da trasa poteka naravnost.
Kolesarski navdušenci smo bili prikrajšani za epski boj med Tadejem Pogačarjem in Mathieujem van der Poelom, potem ko se je 38 kilometrov do cilja Slovenec znašel na tleh, Nizozemec pa odpeljal zmagi naproti.
Žal je bil za napako kriv Tadej Pogačar sam, ki je v desni zavoj pripeljal s preveliko hitrostjo in ni imel dovolj časa, da bi varno zmanjšal hitrost in izpeljal zavoj. Po nekaj metrih premetavanja in lovljenja ravnotežja je naposled padel in z zobnika snel verigo.
S tem je Slovenec izgubil možnost za zmago ob debiju na Pariz-Roubaixu, za katero bi se na zadnjih sektorjih ali pa celo na velodromu udaril z rednim tekmecem na enodnevnih preizkušnjah.
Pogačar se zaveda, da za napako ne more kriviti nikogar drugega kakor samega sebe. Nekaj trenutkov nepozornosti oziroma napačnega predvidevanja mu je odneslo veliki cilj.
»Videl sem motorje, mislim, da so stali na ovinku. Gledal sem jih in v moji glavi so se peljali naravnost in nihče ni zavijal, zato sem v zavoj prišel zares hitro. Pihal je veter v hrbet, napadal sem in vsi smo pritiskali na polno. Bilo je pač prehitro,« je bil iskren svetovni prvak.
Pogacar can do many superhuman things but being more skilled on the cobbles than MVDP is not one of them. He learned his lesson the hard way. Overcooked the corner and crashed. #ParisRoubaix pic.twitter.com/4oQWROdrkP
— Mihai Simion (@faustocoppi60) April 13, 2025
Kljub izgubljeni zmagi je Pogačar lahko zadovoljen s predstavo. Priznava, da je bila dirka izjemno naporna in se mu je zadnjih 20 kilometrov zdelo neskončno dolgih, tudi zato, ker je bil povsem izpraznjen.
Dirko je označil kot eno težjih v karieri in prepričan je, da bi to potrdili tudi podatki s kolesarskega računalnika, a tega od padca dalje žal ni imel več.
»Definitivno je bila to ena težjih dirk v karieri. Škoda je, da nisem imel računalnika v zadnjih 40 kilometrih, ko se je peterica vozila v ospredju. Moja proizvedena moč je bila ena najvišjih, kar sem jih videl v življenju,« je še pojasnil Pogi.