Z lanskim uspehom na Dirki po Franciji bodo UAE Emirati v novo sezono zakorakali pod drobnogledom kolesarske javnosti. Arabsko moštvo se zaveda nove vloge in jo sprejema odprtih rok.
Glavni cilj nove sezone je ubranitev rumene majice na Dirki po Franciji. Ponovno jo bo napadal Tadej Pogačar, ki bo imel letos na voljo veliko močnejšo ekipo kot lani. Pri UAE Emiratesih namreč niso zaspali na lovorikah. Med sezonama so se odpravili na kolesarsko tržnico in v svoje vrste zvabili potrebne okrepitve.
Allan Peiper, glavni športni direktor moštva, je priznal, da je letošnja zasedba najmočnejša v štiriletni zgodovini ekipe. Avstralec je moštvo označil celo za najboljšega izmed vseh, s katerimi je sodeloval v svoji 15-letni karieri športnega direktorja.
»To je najmočnejša ekipa, s katero sem kadarkoli sodeloval,« je med novinarsko konferenco povedal 60-letnik.
Ekipo so pred novo sezono okrepili trije močni kolesarji. Rafal Majka bo okrepil ekipo za etapne dirke, Matteo Trentin pa bo uspehe lovil na enodnevnih dirkah. Morda celo največja okrepitev pa je lansko odkritje sezone Marc Hirschi, ki bo sodeloval tako na enodnevnih kot etapnih dirkah.
»Na vseh področjih je to najmočnejša zasedba, ki jo je UAE kdajkoli imel. Imamo srečo, da smo se uspešno spopadli z izzivom, ki ga prinaša Dirka po Franciji v letu 2021, saj smo pripeljali Majko in Hirschija, hkrati pa v ekipi že imamo številne mlade kolesarje. Pred nami je še težko delo, a zagotovo imamo dovolj talenta, da imenujemo ekipo, ki se bo na Touru od prvega dne dalje borila za rumeno majico. Gre za izziv, a tak izziv je dobro imeti.«

UAE Emirates so se po koncu lanske sezone znebili ene najslabših pogodb v zgodovini kolesarstva. Moštvo je zapustil do tedaj peti najbolje plačani kolesar karavane Fabio Aru, ki svoje astronomske plače ni upravičil. Dobra dva milijona in pol evrov, ki so se sprostili v ekipnem proračunu, so Arabci namenili prihodu novih kolesarjev, od katerih pričakujejo veliko boljše rezultate.
»S predčasnim odhodom Aruja, zlomljenimi kostmi Davideja Formola in Davida De la Cruza ter bolnim Marcom Marcatom, je bila naša ekipa na lanskem Touru močno oslabljena. Gre za ekipo, ki se še vedno razvija in je šele štiri leta v World Touru, zato smo pozimi pripeljali dobre kolesarje, kot sta Hirschi in Majka.«
»V Mikkelu Bjergu in Brandonu McNultyju imamo dobra fanta, ki se prebijata v ospredje in bosta nekaj dodala že obstoječi ekipi, zato sem prepričan, da imamo dovolj nabojev za branjenje, če bo to potrebno ali pa za napadanje, ko bo to zahtevano od nas. Ne pravim, da bomo vozili tako kot Ineos ali Jumbo-Visma. Ne vidim, da bi v kratkem prevzeli takšno taktiko.«
Peiper se zaveda, da je Pogačar v lanski sezoni uspešno letel pod radarjem, kar mu letos ne bo podarjeno. Preostale ekipe bodo veliko bolj pozorne na 22-letnika, ki bo letos dirkal s tarčo na hrbtu. A Avstralec je prepričan, da bo Pogi kljub temu zelo uspešen in ne bo le muha enodnevnica.

»Dokazal je, da lahko zmaga na Dirki po Franciji. Leta 2019 je bil tretji na Vuelti in na vseh terenih pokazal, da lahko tekmuje z najboljšimi. S zasedbo pomočnikov, ki jo imamo, menim, da lahko pokrijemo vsa področja in mu ponudilo prave priložnosti. Še enkrat, ni nam treba zasledovati ostalih velikih ekip, smo dovolj pametni in močni, da sledimo svojemu načrtu in Tour vozimo, kot želimo ter prevzemamo odgovornost, ko je to potrebno«
»Edina stvar, ki sem jo opazil v preteklosti, da stoji na poti največjih kolesarjev je pritisk zaradi pogodbe, zaradi denarja in da okoliščine niso po njihovem okusu. To se nato usede v misli kolesarja in pokažejo se razpoke v oklepu.«
Peiper meni, da Pogačar ne bo imel omenjenih težav, saj to ni del njegove osebnosti.
»Njegov značaj je povsem drugačen od ostalih kolesarjev, s katerimi sem sodeloval tako kot tekmovalec kot športni direktor. Njegov prizemljeni značaj bo igral veliko vlogo pri ohranjanju kariere na pravi poti.«
»Tadeja in njegove kvalitete sem dodobra spoznal v preteklih dveh letih – njegovo umirjenost in hvaležnost do celotne okolice, osebja in kolesarjev, njegovo čustveno uravnoteženost, saj nikoli ni negativen ali kritičen. Seveda je vedno prisoten stres, a tega mora ohraniti na minimumu in se pri vožnji zabavati. Potem lahko tekmuje, tako kot sedaj,« je zaključil Peiper.