Po številnih kritikah in pozivih po spremembah so bili organizatorji Dirke po Poljski prisiljeni v odstranitev nevarnega šprinta v Katovicah, kjer smo lani videli grozljivo nesrečo Fabia Jakobsena. Tudi na drugih dirkah podobni zaključki ne bodo dovoljeni.
Spomin na prizore Jakobsena v zaščitnih ograjah je še vedno svež. Nizozemec se sicer počasi vrača na stara pota, a okrevanje bo še dolgo. Skupna želja vseh, ki so povezani s kolesarstvom, je, da podobne nesreče ne vidimo več. Prav zato je nevaren šprint na ulicah Katovic postal preteklost.
Mednarodna kolesarska zveza je zaradi nesreče na Dirki po Poljski sprejela nekatere nove ukrepe glede načrtovanja trase. Šprinti na cestah, ki se spuščajo, bodo prepovedani, saj so kolesarji tam dosegali hitrosti okoli 80 km/h, zaradi česar so bile posledice padcev katastrofalne.
Mednarodna kolesarska zveza je sporočila, da so z organizatorji poljske dirke prišli do dogovora, da šprintersko etapo nadomesti vožnja na čas. Tako bo v prihodnje prva etapa Dirke po Poljski posamičen kronometer, ki zna na štart zvabiti povsem drug tip kolesarjev, kot so na dirki nastopali do sedaj.
UCI bans Katowice finish in Tour de Pologne that won't be used in the next editions.
UCI also ruled that finishes in a descent and with bends in last 200m are also banned.
Source: https://t.co/bdUwhMvGij
— La Flamme Rouge (@laflammerouge16) March 4, 2021
Skupaj s prepovedno šprinta na cesti, ki se spušča, je UCI uvedel tudi prepoved umeščanja (ostrih) zavojev v zadnjih 200 metrov etape. Šprinterji bodo tako lahko na ciljni ravnini tekmovali veliko varneje.
Trasa letošnje Dirke po Poljski, ki bo na sporedu med 9. in 15. avgustom še ni znana. Organizatorji jo nameravajo razkriti proti koncu pomladi.