Matej Mohorič je do zmage na Milano-San Remo prišel po zaslugi izjemnega spusta s Poggia. Pri tem je pomembno vlogo odigrala tudi potopna sedežna opora, ki jo je Slovenec kot prvi namestil na cestno kolo.
Ob prihodu v cilj klasike Milano-San Remo se je Mateju Mohoriču smejalo. Številni, ki so se mu ob začetku dirke smejali zaradi potopne sedežne opore, so obmolčali, naš as pa je na glas hvali odločitev o namestitvi potopne sedežne opore.
Tedaj je Mohorič poudarjal, da ga bodo zagotovo številni tekmeci posnemali in bo potopna sedežna opora postala stalnica na dirkah, kjer o zmagovalcu lahko odloča spust.
A v nadaljevanju sezone se je izkazalo, da tehnološke novosti v cestnem kolesarstvu nihče ne obravnava prav resno. Potopna sedežna opora je ostala muha enodnevnica, karavana pa je uspehe še naprej lovila na klasični sedežnih oporah.
Matej Mohorič, ki se trenutno z Bahrain Victoriousom v Španiji pripravlja na novo sezono, priznava, da ga preseneča pomanjkanje navdušenja v karavani nad potopno sedežno oporo. Sam je prepričan, da jo bo uporabljal tudi v prihodnje.

“Nisem videl veliko navdušenja nad njeno uporabo na cestnih dirkah, potem ko sem jo sam uspešno uporabil na San Remu,” je povedal Slovenec.
“Še vedno mislim, da naredi razliko. Zaradi nje je kolo lažje nadzirati, saj se zniža težišče. Če bom imel možnost, jo bom na nekaterih dirkah še uporabil, ne vem pa, kaj bodo storili drugi.”
Mohorič meni, da je neuporaba potopne sedežne opore s strani tekmecev tudi posledice težave njene implementacije v obstoječo opremo. Vsak kos opreme mora namreč biti odobren s strani Mednarodne kolesarske zveze, kar zahteva nekaj prilagajanja. Tega pa po mnenju Mohoriča ekipe niso pripravljene storiti.
“Ni je lahko implementirati na cestno kolo. Pregledana mora biti s strani Mednarodne kolesarske zveze, varnostno testirana, odobrena, zato ni tako lahko.”
“Mi smo uporabili povsem standardno, to je eno izmed pravil, ki ga moraš upoštevati – mora biti testirano in tako naprej. Zato je drugim ne bo tako lahko uporabiti. Nisem prepričan, da se bodo lotili njene uporabe.”

Slovenski as bo potopno sedežno oporo zagotovo uporabil ob branjenju zmage na Milano-San Remo, čeprav se zaveda, da se bo dirka verjetno razpletla drugače in bo do odločitve prišlo na drugem delu trase.
“Milano-San Remo bo prihodnje leto zelo zahteven. Dvomim, da se bo končala tako kot minulo sezono – zagotovo bodo drugi poskusili napasti že pred Poggiem in ustvariti razliko na vzponu. Kljub temu bom skušal dirkati po najboljših močeh in priti na vrh s čim manjšo razliko ter jo nato nadoknaditi na spustu.”
“Tudi če pride do odločitve v zadnjem kilometru, menim, da imam možnost napasti ali pa se pomeriti v šprintu. Odločil se bom v tistem trenutku. Gre za napet zaključek, enega najboljših v kolesarstvu,” je še dodal.