Z uporabo te strani se strinjate s Politiko zasebnosti.
Sprejmi
Naroči se
Peloton
  • Novice
  • Naročniške vsebine
  • Giro d’Italia
  • Tour de France
  • La Vuelta
  • Klasike
  • Svetovno prvenstvo
  • Ostale dirke
    • Etapne dirke
    • Enodnevne dirke
  • Podkast
Peloton
Naroči se
Išči
  • Novice
  • Naročniške vsebine
  • Giro d’Italia
  • Tour de France
  • La Vuelta
  • Klasike
  • Svetovno prvenstvo
  • Ostale dirke
    • Etapne dirke
    • Enodnevne dirke
  • Podkast
Vpiši se! Prijavi se
Sledi nam
Spletna stran, ki jo poganja zgolj ljubezen do športa. Vsak dan vam ponujamo sveže novice iz sveta profesionalnega kolesarstva. Vabljeni, da na to pot stopite z nami!
Tour de France

Kdo je iz nagradnega sklada do sedaj prejel največ denarja?

Luka Štular
Nazadnje posodobljeno: 06/07/21 ob 10:07
Luka Štular
Deli
4 min branja
Deli

Vsako leto se na Dirki po Franciji razdeli dobra dva milijona evrov, letos bo nagradni sklad magično mejo presegel za 228 450 evrov. Do prvega dne je bilo med ekipe razdeljeno že 353 900 evrov, pri čemer so razlike med posameznimi moštvi zelo velike.

Za končnega zmagovalca dirke je vsako leto rezervirano 500 tisoč evrov, znesek pa se nato z nižjimi uvrstitvami močno zmanjšuje. Drugouvrščeni prejme 200 tisoč evrov, tretji pa še polovico manj. Znesek nato drastično pada, od dvajsetega mesta dalje pa vsi kolesarji, ki so prišli do Pariza, prejmejo 1000 evrov.

Nagrade so razdeljene tudi za etapne zmage, zmage na letečih in gorskih ciljih in dneve, preživete v rumeni in beli majici. Skladno s prestižem posameznega dosežka se razlikuje tudi višina izplačila, pri čemer je najbolj vredna etapna zmaga, za katero kolesar prejme 11 000 evrov.

Zmaga na letečem cilju kolesarju prinese 1500 €, drugouvrščenemu 500 € manj, tretji pa se mora zadovoljiti s tretjino zmagovalčevega izplena. Končni zmagovalec v tem točkovanju prejme 25 000€.

Na gorskih ciljih finančne nagrade močno variirajo glede na težavnost vzpona. Vzpon 4. kategorije prinese le 200 €, medtem ko HC kategorija prinese 800 €. Najbolj vredna je sicer zmaga na najvišji točki Toura, ki jo bomo letos videli na Port d’Envalira v 15. etapi, ta kolesarju prinese kar 5000 €. Tudi tu končni zmagovalec točkovanja prejme 25 000 €.

Kolesarja, ki na etapi nosita rumeno in belo majico vodilnega v skupnem seštevku oziroma vodilnega med mladimi kolesarji poleg slave vsak dan pobereta tudi nekaj evrov. Rumena majica dnevno prinaša 500 €, bela pa 300 €.

Vsak dan je razglašen tudi najbolj borben kolesar na etapi, ki naslednji dan dirka z rdečo številko. Za svoj trud prejme 2000 evrov.  

Sedaj, ko je jasno, kako kolesarji polnijo skupno blagajno ekipe, si poglejmo, kdo je v prvih devetih etapah zaslužil največ.

 EkipaNagradni sklad (€)
1Bahrain Victorious56,800
2Deceuninck-QuickStep51,880
3Alpecin-Fenix46,360
4Jumbo-Visma29,310
5UAE Team Emirates27,000
6AG2R Citroën Team21,780
7Team Arkea-Samsic14,790
8Trek-Segafredo13,630
9Bora-Hansgrohe12,060
10Team BikeExchange11,910
11Groupama-FDJ9,180
12Astana-Premier Tech8,390
13EF Education-Nippo8,060
14Lotto Soudal7,970
15Israel Start-Up Nation5,030
16B&B Hotels p/b KTM5,010
17Cofidis4,750
18Ineos Grenadiers3,930
19Team DSM3,910
20Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux3,750
21Movistar Team3,660
22TotalEnergies2,900
23Qhubeka-NextHash1,840

Kako uspešni pa so bili posamezni kolesarji? Na vrhu je Tadej Pogačar, ki je po zaslugi etapne zmage, dolgega lastništva bele majice in enega dneva v rumenem, v ekipno blagajno prispeval 26 160 €, kar je 360 € več od dvakratnega etapnega zmagovalca in lastnika zelene majice Marka Cavendisha.

Tudi Matej Mohorič je zelo visoko. Slabih 16 000 € si je prislužil z etapno zmago in osvojenimi gorskimi cilji. Dolg pobeg, ki ga je prikazal, mu je prinesel tudi nagrado za najbolj borbenega kolesarja tisti dan.

KolesarNagradni sklad (€)
1Tadej Pogačar26,160
2Mark Cavendish25,800
3Mathieu van der Poel18,730
4Matej Mohorič15,840
5Julian Alaphilippe15,450
6Jasper Philipsen15,300
7Dylan Teuns11,950
8Tim Merlier11,730
9Nacer Bouhanni11,100
10Michael Matthews9,950
Oznake:Dirka po Francijinagradni sklad
Deli novico
Facebook Kopiraj povezavo
Deli
NapisalLuka Štular
Luka Štular je ustanovitelj portala Peloton Slovenija. V kolesarstvo se je zaljubil med poletjem 2014, ko si je po zlomu noge krajšal dneve z ogledom Dirke po Franciji. Hkratna preprostost in kompleksnost kolesarstva sta ga navdušili, da je kmalu tudi sam sedel na kolo. Danes je zagrižen kolesar, a je misel na rumeno majico že opustil.
Ni komentarjev Ni komentarjev

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Za objavo komentarja se morate prijaviti.

Sledi nam

FacebookVšečkaj
XSledi
InstagramSledi

Spletna stran, ki jo poganja zgolj ljubezen do športa. Dnevne novice iz sveta profesionalnega kolesarstva.
Vabljeni, da na to pot stopite z nami.

MOJ RAČUN

  • Prijava

KONTAKT

E-pošta:
[email protected]

O NAS

  • Piši za nas
  • Naša ekipa

PRAVNI KOTIČEK

  • Pogoji zasebnosti in varovanja podatkov
  • Piškotki
Sledi nam
Manage Cookie Consent
Naše spletno mesto uporablja piškotke in vam tako omogoča boljšo uporabniško izkušnjo.
Nujni Vedno omogočeni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Oglaševanje
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
  • Upravljanje možnosti
  • Upravljanje storitev
  • Upravljanje prodajalcev {vendor_count}
  • Preberite več o teh namenih
Upravljaj
  • {title}
  • {title}
  • {title}