Francosko podjetje Mavic se že nekaj časa bori s finančnimi težavami, ki jim še vedno ni videti konca. Posledica tega je prekinitev pogodbe z Amaury Sport Organisationom (A.S.O.), s katerim na dirkah najvišjega ranga sodelujejo že vrsto let. Ikonični rumenih servisnih avtomobilov tako v prihodnje ne bomo več videli.
Vse od leta 1973 je Mavic del karavane na nekaterih največjih dirkah v koledarju. Dirko po Franciji, Paris-Roubaix in Liege-Bastogne-Liege si težko predstavljamo brez rumenih avtomobilov Mavica, ki so vsem kolesarjem v težavah nudili mehanično pomoč.
V letu 2021 bomo namesto rumenih avtomobilov v karavani lahko spremljali modre servisne avtomobile. Na mesto Mavica namreč vstopa Shimano. Japonsko podjetje že ima izkušnje z zagotavljanjem asistence na dirkah, prvič so se v tej vlogi preizkusili že pred več kot 20 leti.
🚲 @ShimanoROAD for neutral support at Tour de France ! 🚲
🔧 @ShimanoROAD will adorn the neutral support cars in all A.S.O. races, offering all riders assistance to get back on the road as quickly as possible in the event of a crash or mechanical issue.#RideShimano #TDF2021 pic.twitter.com/wrJEupw71P
— Tour de France™ (@LeTour) January 19, 2021
»V stoletni zgodovini obstoja se veselimo začetka novega poglavja v svoji športni zgodovini. Z veseljem oznanjamo sodelovanje, kjer bomo nudili nevtralno podporo na vseh A.S.O.-vih dogodkih. To pomeni, da bomo nudili prvorazredno podporo vsem kolesarjem na dirkah pod okriljem A.S.O. in jim omogočili hitro nadaljevanje dirkanja,« je povedal direktor Shimana Taizo Shimano.
»Zelo smo veseli, da smo sklenili sodelovanje s tako inovativnim podjetjem, kot je Shimano. Sodelovanje na profesionalnih in amaterskih dirkah z družinskim podjetjem in pionirji v svetu kolesarstva pove, da želimo kolesarjem na dirkah nuditi najboljšo podporo,« je ob sklenitvi sodelovanja povedal direktor Amaury Sport Organisationa Yann Le Moënner.
Mavic je bil lani na robu obstoja, a ga je nato pred propadom rešilo francosko podjetje Bourrelier Group. Med štirinajstimi ponudniki za prevzem znamenitega podjetja je bil tudi nekdanji kolesar in petkratni zmagovalec Dirke po Franciji Bernard Hinault, a je bila njegova ponudba naposled zavrnjena.