EF Education-EasyPost je v sodelovanju s podjetjema Rapha in Palace v preteklosti že poskrbel za nenavadne drese. Tradiciji se niso izneverili niti letos, na Dirko po Franciji odhajajo z novo podobo.
Se še spomnite legendarne račke, ki je leta 2020 krasila drese moštva na Dirki po Italiji. Kolesarski svet so šokirali z drznim dizajnom, ki je razdelil kolesarsko sfero, a vsi so priznavali, da gre za svež veter v svetu kolesarstva.
Kasneje smo se že navadili na spremembe dresa ekipe, a so bile vse manj drzne od tiste z Dirke po Italiji. Vse do danes.
Ameriška ekipa je zopet presenetila in predstavila drese, ki so povsem drugačni od tega, kar smo vajeni.
Tradicionalna rožnata barva ostaja, saj se na Dirki po Franciji ne ‘tepe’ z barvo majice vodilnega, kot je to primer na Giru. Znameniti rački smo pomahali v slovo, na dres pa se je prikradel zmajček. Oziroma dva. Majhna, rumena in nasmejana, se oklepata simbola ženske in zreta gledalca naravnost v oči.
Zadnji del dresa je nekoliko bolj pust. Preko hrbta so natisnjeni logotipi sponzorjev, z velikima črkama EF v sredini. Na predelu žepov lahko najdemo še veliko srce, preko katerega se vije napis Palace.
EF Education-Easy Post ne bi bil EF Edication-Easy Post, če ne bi sočasno preobrazil tudi kolesa. Ta se je odel v prelivajoč rdeče-belo-moder dizajn, ki ga na zadnji cevi krasi zmajček objemajoč črko P, simbol za ženske, Palaceov srček in napis Rapha.
Dres bo zagotovo znova razdelil kolesarski svet, nekaterim bo všeč, drugi ga bodo zaničevali, a dejstvo je, da ga je nemogoče prezreti. Američani se tega zavedajo in si na ta način zagotavljajo medijsko pozornost.