Znamka koles Van Rysel bo v sezoni 2024 vstopila v World Tour svet. Po podatkih francoskih medijev bo na francoskih kolesih sedela ekipa AG2R Citroen.
Sezona se je šele dobro začela, ekipe pa že sestavljajo partnerske dogovore za prihodnje leto. Med prvimi so se za spremembe dogovorili pri AG2R Citroenu, kjer se bodo po treh sezonah poslovili od koles BMC in kot prvi na ravni svetovne serije uporabili kolesa Van Rysel.
Za francosko znamko koles stoji velikan športne opreme Decathlon. Ta ima v svoji ponudbi že vrsto let cenovno dostopna cestna kolesa Triban, medtem ko v zadnjih letih ponuja tudi dražja ‘premium’ cestna kolesa Van Rysel.
Odziv splošne javnosti na kolesa Van Rysel je pozitiven, zanimivo pa bo videti, kako se bodo na njih znašli profesionalni kolesarji, ki imajo nekoliko bolj stroge zahteve od rekreativcev.
AG2R Citroen ima sicer z Decathlonovimi kolesi že izkušnje. Na začetku tisočletja so osem let uporabljali kolo znamke Decathlon, kasneje preimenovane v BTwin, ki je pred kratkim postal Triban. Francosko podjetje torej pozna zahteve profesionalnega kolesarstva, a te so se v zadnjih letih močno zaostrile.
Nicolas Pierron, direktor Van Rysela, verjame, da bo njegovo podjetje brez težav zadovoljilo potrebe AG2R Citroena, saj so zadnjih nekaj let opremljali že njihovo mladinsko ekipo Van Rysel-AG2R.
“Ime, ki smo ga interno uporabljali za projekt povratka v World Tour, je bilo ‘obujenje’. Gre za lepo zapuščino. V podjetju je še vedno nekaj ljudi, ki so sodelovali v tistem času. Skušali bomo izkoristiti njihove izkušnje.”
Kolesarska ekipa od opremljevalca zahteva poleg cestnega kolesa tudi kronometrsko kolo. Pri Van Ryslu imajo z njegovo izdelavo nekaj malega izkušenj, saj so jih izdelali že za mladinsko ekipo, a dotični model ne bo zadovoljiv za glavne zvezdnike ekipe.
Pierron je že napovedal, da bodo v podjetju razvili nov model kronometrskega kolesa. Cilj je, da naredijo kolo, ki bo najhitrejše na svetu.
“Za naše bodoče kronometrsko kolo imamo ambicijo, da bo najhitrejše na svetu. Sodelujemo s strokovnjaki za aerodinamiko, ki nam pomagajo določiti prave linje,” je še dodal Pierron.